به گزارش تلاوت از کردستان، به مناسبت ماه محرمالحرام، محفل انس با قرآن کریم همراه با تفسیر با عنوان سبط النبی با حضور قرآنیان و مسئول کانون های فرهنگی تبلیغی و به همت اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد.
حجتالاسلام ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در این محفل قرآنی ضمن تسلیت ماه محرم اظهار داشت: اين محفل قرآنی به مناسبت ماه محرم الحرام و با عنوان سبط النبی با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ قرآنی،گسترش و توسعه فعاليت های قرآنی برگزار شد.
ماموستا بهزاد شینه جانی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی مشاوره هم ضمن تسلیت ماه محرم گفت: اهل سنت به اهل بیت نبی مکرم اسلام (ص) به ویژه امام حسین(ع) ارادت قلبی دارند و بهترین الگو برای مسلمانان هستند.