به گزارش تلاوت از گیلان، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، پويشی با موضوع من قرآن را دوست دارم توسط تشکلهای قرآنی اعم از خانه های قرآن و مؤسسات شهرستان لنگرود با حضور قرآنیان این شهرستان برگزار شد.
لینک کوتاه: https://telavat.ir/?p=52717