به گزارش تلاوت از لرستان، حجت الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چگنی گفت: جلسه انس با قرآن حضرت رقیه(س) روستای حسیوند ویژه خواهران این روستا به صورت هفتگی آغاز به فعالیت کرد.
شاهیوندی افزود: در این جلسات، مراسم قرائت قرآن، قرائت زیارت عاشورا و دعای فرج و همچنین جزءخوانی و آموزش تجوید قرآن کریم ویژه خواهران برگزار می شود. وی گفت: قرآن کریم بهترین کتاب در هدایت و سعادت انسان ها در اعصار گذشته تا حال می باشد. قرآن کریم عامل سعادت بشریت بوده و تمام مشکلات امروزی به دلیل فاصله گرفتن از قرآن کریم است.