پ

بیانیه سازمان دارالقرآن الکریم در محکومیت حوادث اخیر در افغانستان و فلسطین اشغالی

در این بیانیه آمده است: تروریست‌ها از هر مرام و اعتقاد و وجدان انسانی تهی بوده و همچون ابزاری در خدمت منافع آمران خود در نظام سلطه هستند.

سازمان دارالقرآن الکریم در محکومیت حوادث اخیر در افغانستان و فلسطین اشغالی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (حج / ۳۹)

باز هم پدیده شوم تروریسم جنایت آفرید و دختران و زنان مظلوم و بی‌دفاع شیعه را در افغانستان به خاک و خون کشید. این فاجعه جانکاه نه تنها خانواده این عزیزان و ملت افغان را داغدار نمود، بلکه ملت بزرگ ایران و جهانیان را در سوگی عظیم نشاند که با هیچ مرهمی التیام نخواهد یافت.
براستی جنایتکاران چه پاسخی برای این عمل ننگین خود دارند؟!!
مگر در تمامی ادیان الهی قتل انسان‌ها، به ویژه کودکان عملی ممنوع و گناهی بزرگ نیست؟ این عمل ننگین نشان می‌دهد که تروریست‌ها از هر مرام و اعتقاد و وجدان انسانی تهی بوده و همچون ابزاری در خدمت منافع آمران خود در نظام سلطه هستند.
هنوز تلخی و سنگینی خبر این داغ عظیم در اذهان جهانیان متصور نشده بود که جنایت ددمنشانه رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر در فلسطین اشغالی داغ این مصیبت را دو چندان نمود.
اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید این رژیم غاصب و جعلی علیه مسجدالاقصی و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم، بیانگر وحشت و هراس صهیونیست‌ها از شکل‌گیری انتفاضه‌ای جدید، عمق یافتن مبارزه ملت فلسطین و ارتقای ظرفیت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.
اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت ارزش‌های مقدس مسلمانان و تعرض به مسجدالاقصی، محکوم به شکست بوده و سردمداران این حرکت‌های کور آرزوی یهودی‌سازی قدس شریف را به گور خواهند برد.

ملت شهیدپرور ایران با تأسی به وصایای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری هرگز اجازه نخواهد داد، مسئله فلسطین از اولویت جهان اسلام خارج شود و لحظه‌ای از موضوع فلسطین غفلت نخواهند کرد.
سازمان دارالقرآن الکریم ضمن محکوم کردن این جنایات و اقدامات مذبوحانه و ضد بشریت و ابراز همدردی با خانواده‌های این شهدای عزیز، حمایت خود از انتفاضه فلسطین و مجاهدان طریق القدس را اعلام و تحرکات مقاومت فلسطین در دفاع از حریم خود و پاسخ کوبنده به این جنایات را می‌ستاید و بر تحقق شعار فلسطین تنها نیست و جهاد ادامه دارد تا پیروزی کامل حق علیه باطل تأکید می‌کند.»

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.