پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل جزءخوانی قرآن کریم به همت اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در محل مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به ایام پر فیض و با برکت ماه مبارک رمضان، که ماه بهار قرآن می باشد اداره تبلیغات اسلامی قروه با همکاری هیئت امناء مسجد جامع شهرستان قروه، اقدام به برپایی محفل جزءخوانی قرآن کریم کرده است.
مرادی افزود: این مراسم با قرائت قرآن توسط قاریان برجسته قروه و بیان نکات تفسیری توسط حجت الاسلام سیف الله سبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه روز پنجشنبه سوم فروردین ماه همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا آخر این ماه ادامه خواهد داشت.
مرادی عنوان کرد بعد از تلاوت هر جزء، سوالاتی از همان جزء مطرح می گردد که در پایان ماه مبارک رمضان و شب عید فطر هدایایی به افراد برگزیده اهدا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.