پ

به گزارش تلاوت از قم، عبدالعلی براتی اظهار داشت: به منظور توانمندسازی مدیران و مربیان خانه‌های قرآنی استان، اولین کارگاه آموزش قصه گویی با محوریت قصه‌های قرآنی برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 17 داوطلب در این دوره آموزشی، گفت: این دوره در 4 جلسه و طی 4 هفته برگزار شد و در پایان هر یک از شرکت کنندگان یک نمونه کار عملی را به اجرا گذاشتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: مربی این دوره، خانم فهمیه مرزبان یکی از مربیان قصه‌گویی کشور بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.