پ

یریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ.

به گزارش تلاوت از همدان، رضا فرهادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد، باعث حریحه دار شدن غیرت مسلمانان جهان شد. کمیته قرآن، هیئات و تشکلات مذهبی و جامعه قرآنی استان همدان در پی این اهانت شرم آور بیانیه زیر را صادرکرد که در نماز جمعه همدان در مورخ 7 بهمن ماه قرائت شد.

 

الْحَمْدُللهِ قاِصمِ الجَّبارينَ، مُبيرِ الظّالِمينَ، مُدْرِكِ الْهارِبينَ، نَكالِ الظّالِمينَ صَريخِ الْمُسْتَصْرِخينَ، مَوْضِعِ حاجاتِ الطّالِبينَ، مُعْتَمَدِ الْمُؤْمِنينَ؛

بار دیگر، دست ابلیس از آستین شیطان صفتان غرب بیرون آمد، و احساسات مسلمانان عالم و آزادمردان-جهان را جریحه دار کرد. در آن دورانی که هنوز شجره طیبه اسلام، نهالی بیش نبود، كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ اتحاد و همبستگی عالم کفر و فسق در جنگ های نابرابر همچون غزوه احزاب نتوانست بر قدرت الهی چیره گردد؛ چرا که خداوند در همان کتاب هدایتش که امروز موجب خشم و غضب حرامی ها و اجانب غرب و شرق شده، نوید فتح و پیروزی جبهه حق بر علیه دنیای شرک و کفر را داده؛ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

“باش تا صبح دولتت بدمد       کاین هنوز از نتایج سحرست”

وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ؛ هتک حرمت به قرآن کریم و کلام الهی نه تنها نشان از نهایت پستی و خبائث درونی هتاکان به قرآن کریم است، بلکه حاکی از افول و اضمحلال عن قریب استکبار اسلام ستیز به ویژه اروپا، آمریکا و صهیونیسم کودک کش است. آنچه امروز جهان اسلام و سایر مکاتب و ادیان را به سوی وحدت و انسجام دعوت می کند قرآن کریم است؛ قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى كَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّه.

دشمن خوب می داند -حتی شاید بهتر از ما- که اگر مسلمانان جهان همگی به ریسمان الهی – یعنی قرآن و عترت علیه السلام – تمسک جویند؛ به فضل و عنایت الهی پیروز میدان خواهند شد. هر جا مردم مسلمان به وعده های الهی در قرآن اعتماد کرده و توصیه ها و نصایح آن را نصب العین خود قرار دادند و رهبر خود را در عرصه های مختلف اطاعت و یاری کردند؛ بر دشمنان فائق آمده و پیروز شدند.

امروز به تعبیر امام راحل رحمة الله علیه، حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است. نظامی که مبدأ آن با آیه قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّه آغاز و با الهام از آیه إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا ادامه داشته و انشاءالله عن قریب شاهد تحقق وعده قطعی الهی با ظهور منجی عالم بشریت حضرت “مهدی موعود موجود منتظر” خواهیم بود. هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

مردم غیور ایران و مسلمانان جهان آگاه باشید! امروز اگر دشمنان زبون و فرو مایه از روی عصبانیت دست به قرآن سوزی و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم می زنند باید گفت نتیجه بازگشت مردم مسلمان به قرآن و عمل به این کتاب آسمانی است. بنابراین، لازم است به منظور جامه عمل پوشاندن به آخرین سفارش پیامبر ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یعنی حدیث شریف ثقلین و توصیه پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در وصیت نامه سیاسی الهی مبنی بر بازگشت به قرآن و برای رهایی مطلق از چنگال نمرودیان و فرعونیان زمان و ایجاد مقدمات و تمهیدات تشکیل حکومت عدالت گستر به دست آخرین سلاله پاک پیامبر، به تنها نسخه شفا بخش الهی تمسک جسته و فرامین آن را سرلوحه زندگی خود قرار داده تا سعادت دنیا و آخرت نصیبمان گردد.

اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ غَيْبَةَ وَلِيِّنَا [إِمَامِنَا] وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا، وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ [آلِ مُحَمَّدٍ] وَ أَعِنَّا عَلَى ذَلِكَ بِفَتْحٍ مِنْكَ تُعَجِّلُهُ وَ بِضُرٍّ تَكْشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلْطَانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَ رَحْمَةٍ مِنْكَ تُجَلِّلُنَاهَا وَ عَافِيَةٍ مِنْكَ تُلْبِسُنَاهَا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.