به گزارش تلاوت از زنجان، علیرضا شهسواری؛ کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: محفل انس با قرآن کریم با عنوان «مهمان خدا هستیم» روز سه شنبه 23 آذرماه ساعت 20 در مسجد جامع نورین از توابع شهرستان ابهر برگزار می شود.
شهسواری افزود: سخنران این محفل حجت الاسلام شجاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر و قاریان این محفل سیدرضا ابراهیمی و سید نعیم ابراهیمی از قاریان شهرستان ابهر می باشند.
شهسواری با اشاره به اینکه تلاوت قرآن باعث بوجود آمدن انگیزه و شوق حاضرین شده و فضای محفل را صمیمی تر می کند افزود: تلاوت قرآن نمونه ای از رزق معنوی است که خداوند به بندگانش هدیه کرده است و باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.