پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در راستای هماهنگی و تعاملات بیشتر اتحادیه مؤسسات قرآنی استان مازندران با اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در نشست هم اندیشی با اتحادیه مؤسسات که روز سه شنبه اول آذر برگزار شد بیان داشت: اتحادیه مؤسسات قرآنی عضو خانواده بزرگ دارالقرآن الکریم استان است.

در این جلسه که با حضور محمد انجم شعاع مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کشور برگزار شده بود، ظرفیتهای موجود در استان مازندران را کم نظر توصیف کرد.

در ادامه این جلسه، محمد انجم شعاع اظهار کرد: اتحادیه های مؤسسات قرآن و عترت، دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد اسلامی جداگانه بودند و از دوسال قبل تصمیم به ادغام آن‌ها گرفته شد و تصمیم درستی نیز است. وی به وجود بیش از ۳ هزار مؤسسه قرآنی در کشور اشاره کرد و افزود: در کشور ۱۷ مرکز شبانه روزی حفظ قرآن، ۵۰۰ مهدکودک و ۳۱۸ مدرسه قرآنی فعال داریم که علاقمندان به قرآن را آموزش می‌دهند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کشور گفت: در طرح ملی حفظ قرآن کریم، مؤسسات قرآنی با همکاری ادارات و نهادها و نیروهای مسلح به دنبال تربیت قرآنی نوجوانان و جوانان هستیم و اقبال عمومی نیز در اجرای این طرح وجود دارد. در پایان این نشست مقرر شد از تمامی ظرفیتهای موجود استان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای پیرامون گسترش جلسات تدبر، تفسیر و حفظ قرآن کریم بهره گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.