پ

به گزارش ایکنا از یزد، اتحادیه قرآنی استان یزد در محكوميت آتش‌ زدن قرآن کریم توسط عده‌ای از عناصر افراطی و دين‌ستيز بيانيه‌ای صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

«قرآن كريم ثقل اكبر و يادگار گرانمايه پيامبر اعظم عظيم‌ترين سرمايه است و متقن‌ترين سند حقانيت شريعت مقدس اسلام است. كتابی كه با نزول آن راه صعود آدمی به كمال انسانی‌اش همواره و چراغی فروزان برای هدايت بشر تا هميشه تاريخ روشن شد. رفتار نابخردانه و گستاخانه عده‌ای افراطی و ضد دین در سوزاندن قرآن‌كريم جان مسلمانان عالم را به آتش كشيد و نقطه تاريک ديگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهت غرب بر جای گذاشت.

در زمانی كه دنيا با موجی از بيداری اسلامی و اسلام‌گرايی مواجه شده و كتاب مقدس اسلام پرفروش‌ترين نسخه مكتوب كشورهای غربی و مورد اقبال و ضجه دل‌های مشتاق هدايت و رستگاری است، دشمنان حقيقی آزادی و آزادگی با آتش بغض كينه خويش وحشيانه با جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.

اين حركت اولاً ريشه در جهان گروهی دارد كه حقيقت قرآن را به‌عنوان نسخه حيات‌بخش بشر درک نكرده‌اند و از سوی ديگر نشانگر اوج عجز دشمنان اسلام برای مقابله با كلام و بيان روشنگرانه و حيات‌بخش الهی است. كلامی كه مخاطب آن تمامی انسان‌های روشن ضمير و هدايت آن مخصوص پرهيزگاران است. اين جسارت بزرگ ادامه حركات شنيع و توهين‌های آشكاری است كه در سال‌های اخير و در سايه حمايت‌های صهيونيزم جهانی و ائتلاف آنان با دشمنان ایران و اسلام شكل گرفته است.

بدون شک اين حركت نتيجه‌ای جز تمايل بيشتر از پيش دل‌های بيمار و حق طلب به سمت اين چراغ هميشه فروزان خواهد داشت چه آنكه نه آن زمان كه به ظاهر مسلمانان و جاهلان مقدس مآب قرآن را بر سر نيزه كردند قرآن از منزلت خويش پايين آمد و نه اكنون كه كافران دين ستيز قرآن را به آتش كشيدند حقيقت معارف و مفاهيم بلند آن محو خواهد شد.

در مكتب اسلامی پيروان تمام اديان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهين به مقدسات آنها نهی شده‌اند. مهم‌ترين موضوع در اين زمان حفظ وحدت امت اسلامی در مقابله با دشمنان قسم خورده و ددمنش خويش است. قطعاً امت اسلامی اين اقدام را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و دولت آمريكا و عاملان اين حركت هزينه‌های سنگينی را در قبال اين گستاخی خواهند پرداخت».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.