پ

به گزارش تلاوت از زنجان، اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» زنجانی‌ها در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم از حسینیه اعظم تا میدان انقلاب زنجان برگزار شد.

این حرکت مردمی که با همراهی هیئت‌های عزاداری و تشکل‌های دینی و مذهبی انجام شد از ساعت 16 از مقابل حسینیه اعظم زنجان آغاز شد و تا میدان انقلاب ادامه پیدا کرد. در این حرکت خودجوش مردمی، مداحان زنجانی همچون سید یوسف شبیری، جلیل محمدی و حسن بیات به مرثیه‌خوانی و رجزخوانی پرداختند و ضمن اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل و شهدا و رهبری ولی امر مسلمین جهان، اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

مردم زنجان در این تجمع و راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های خوش‌رنگ ایران اسلامی و پلاکاردها و عکس‌نوشته‌هایی منقّش به تصویر رهبر معظم انقلاب و سیمای شهید حاج قاسم سلیمانی، با سر دادن شعارهایی همچون “یا حیدر”، “لبیک یا حسین”، “لبیک یا خامنه‌ای”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست” اعتراض خود را به نحوه اغتشاشات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور ابراز کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.