به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی حجتالاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد اظهار داشت: امام جمعه گناباد به دعوت اداره تبلیغات اسلامی در پنج خانه و مؤسسه قرانی حضور یافت. وی عنوان داشت: در این بازدید علاوه بر مسئولان تبلیغات اسلامی شهرستان، کارشناس قرآنی و صفاری رئیس هیئت اندیشه ورز انوان قرآنی نیز حضور داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد هدف از برگزاری این بازدید را بررسی فعالیتهای قرآنی گناباد و همچنین نحوه عملکرد و برنامههای اجرایی این پنج خانه قرآن قلمداد کرد. به گفته وی حضور در مؤسسه قرآنی یاوران مهدی، خانه قرآن شهدای مند و قنبرآباد، خانه قرآنی فاطمیه قوژد، خانه قرآنی اسراء بیلند و بازدید از فعالیت آنها از جمله برنامههای اجرایی این بازدید بود.
فاطمی یادآور شد: در این بازدیدها خانمها تقویی، زحمتکش، زنگویی، سلیمانی و باقرزاده گزارش مبسوطی از فعالیتهای قرآنی خود ارائه نمودند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد تصریح کرد: طی این بازدیدها مجوز اولین خانه قرآنی بیلند گناباد توسط امام جمعه شهرستان نیز اهدا شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: تمامی خانه های قرآنی شهرستان توسط امام جمعه مورد حمایت معنوی و مادی قرار گرفتند. وی با بیان اینکه پیش از این طرح عروه الوثقی و رحله نیز مورد تقدیر قرار گرفته بود، متذکر شد: فعالان قرآنی که خواستار دریافت مجوز خانه قرآنی از اداره تبلیغات اسلامی هستند، میتوانند با ثبت نام در سایت اقدام نمایند.
فاطمی در پایان سخنانش تصریح کرد: تأهل و داشتن مدرک دیپلم دو شرط اصلی علاقمندان و فعالان قرآنی جهت اخذ مجوز خانه قرآنی میباشد.