پ

قرآنی

10 محفل انس با قرآن در ايرانشهربرگزار شد

10 محفل انس با قرآن‌ كريم با حضور قاريان منتخب و گروه تواشيح در مساجد،مؤسسات و هيئات مذهبي در ماه مبارك رمضان در ايرانشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان، مسلم خدابخشي،ضمن تشكر از هيئت امناي مساجد و هيئات مذهبي شهرستان ايرانشهر، گفت: 10 محفل انس با قرآن‌ كريم با حضور قاريان منتخب و گروه تواشيح در مساجد، مؤسسات و هيئات مذهبي در ماه مبارك رمضان در ايرانشهر برگزار شد.

وي هدف از برگزاري اين محافل را فرصت گرانقدر ماه مبارك رمضان و نزول قرآن جهت جذب، انگيزه و تشويق جوانان و نوجوانان با كلام‌الله مجيد بيان كرد.

كارشناس قرآن اداره تبليغات اسلامي ايرانشهر در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان،از همكاري رئيس فقيد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ايرانشهر مرحوم واحد عبدالهي كه در روز پايان ماه مبارك رمضان در سانحه رانندگي در مسير بازگشت به ايرانشهر جهت شركت در مراسم تقدير از خبرنگاران به لقاءالله پيوست ياد كرد.

خدابخشي در پايان گفت: بيش از 200 نرم‌افزار قرآني با موضوعات آموزشي و ترتيل اساتيد مختلف به جلسات جزء‌خواني قرآن‌ كريم در ايرانشهر اهدا شد.

 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.