پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد ملازاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مسیر سعی داریم جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های موثر و کارآمد و الگوگیری و الهام از سیره زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در این امر جزو مباحثی است که درصد و میزان نقش آفرینی این قشر را در جامعه ارتقاء می‌دهد، اظهار داشت: ضرورت توسعه یک شبکه ارزشمند با استفاده از بانوان نخبه قرآنی و تمرکز زدایی در موضوعات راهوری و اندیشه ورزی که بتواند فعالیت های خوبی را در جامعه اجرایی کند از دیگر ویزگی‌های این طرح است.

به گفته ملازاده در زمان حاضر سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد هیات بانوان اندیشه ورز را تشکیل داده و به تبیین نقشه راه در حوزه عملکرد قرآنی فعالیت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در نشست هایی که هیات اندیشه ورز بانوان برگزار شد بر تجارب اعضا برای اجرا و تحقق احکام قرآنی در استان تاکید شده، افزود: هدفگذاری ویژه نیازهای روز بانوان به خصوص دختران که باتوجه به شرایط کنونی جامعه مهمترین فضای این کانون قرآنی را به خود اختصاص داده‌اند از دیگر تاکیدات این نشست ها می باشد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه جنگ فرهنگی و بمباران فکری نسل جوان از سوی دشمنان نیازمند برنامه ریزی فرهنگی است، یادآور شد: دغدغه فکری اعضای هیات اندیشه ورز در خصوص دختران و بانوان و پاسخگویی به نیاز این قشر در جامعه، طی این نشست مطرح و درخصوص آن مشورت شد.

هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی، گروهی از بانوان موثر در امور قرآنی سطح شهرستان یا استان هستند که با مسؤولیت و مدیریت یکی از این اعضا در جهت نیل و اهداف مندرج در جهت آن مرامنامه هیات اندیشه ورز در قالب طرح و برنامه سعی دارند با  برگزاری جلسات مستمر و منظم داشته باشند به یکسری نتایج مثبت و مثمر دست پیدا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.