پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حجت الاسلام سید علی طاهری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی با اعلام این خبر گفت: مراسم احیاء شب‌های قدر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی دشتی در مصلای بزرگ نماز جمعه خورموج برگزار شد.

در مراسم احیاء شب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان، با حضور حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه خورموج و سخنرانی حجت الاسلام عبدالحمید بهبهانی از وعاظ برتر شهرستان دشتی، دعای جوشن با صدای حجت الاسلام سید علی طاهری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی و سیدعبدالمطلب فقیه حسینی، رابط قرآنی تبلیغات اسلامی در مصلی نماز جمعه این شهر طنین انداز شد.

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با قرائت دعای جوشن کبیر توسط رئیس اداره تبلیغات و رابط قرآنی و سایر مداحان شهرستانی در مصلی نماز جمعه خورموج برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.