پ

به گزارش تلاوت از بوشهر، احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان صبح در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه بارزترین و مهم‌ترین ذخیره الهی قرآن است اظهار داشت: هر چه بیشتر از قرآن در زندگی، جامعه و محافل اجتماعی استفاده شود، نتایج آن بیشتر جلوه می‌کند. وی بیان کرد: قرآن نقشه راه و زمینه هدایت انسان و سبک زندگی اسلامی را طراحی و در واقع مسیر درست زندگی کردن را به انسان‌ها آموزش می‌دهد.

فرماندار شهرستان تنگستان تاکید کرد: هرچه بیشتر از ظرفیت قرآن در شهرستان بتوانیم استفاده کنیم، پیامد بهره برداری از آن، محاسن بی‌شماری خواهد بود. وی ضمن بیان اینکه باید به کیفیت برنامه‌های قرآنی در شهرستان توجه شود، افزود: باید تلاش شود که در تمام نقاط شهرستان در شهرهای و روستاها یک خانه قرآنی ایجاد شود. این خانه‌های قرآنی عامل جذب جوانان به محافل قرآنی خواهد شد.

لطفی اظهار کرد: نیاز است توسعه و فرهنگ ترویج قرآنی با همت خود مردم و مجمع خیرین قرآن صورت گیرد. فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مورد بحث ترویج فرهنگ قرآنی بیشتر وارد شوند، تصریح کرد: سند توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه شهرستان تدوین و طراحی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.