پ

 

به گزارش رابط خبری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان ، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اعلام این خبر افزود:  تعداد 10 نفر از مجموع 147 نفر شرکت کننده در شانزدهمین مرحله آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم لرستان موفق به کسب مدارک درجه3،4و5 شدند که 7نفر از آنها مدرک درجه 3 ، یک نفر مدرک درجه 4 ، 2 نفر مدرک درجه 5 دریافت خواهند نمود .

حجت الاسلام جعفرپور گفت:2 نفر از حافظان کل(ثریا مهدی نژادفرد و معصومه تمیمی تواندشتی) به مرحله سوم آزمون راه یافتند  که در صورت کسب حدنصاب لازم موفق به دریافت مدرک درجه 2 که معادل کارشناسی ارشد هست می شوند.همچنین اگر نمره لازم را دراین آزمون که در روز جمعه26 آذر ماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود را کسب کنند به مرحله چهارم آزمون راه می یابند.

صادق جعفرپوردر ادامه  گفت: موفقیت  حافظان نوجوان استان  چشمگیر بوده است  ابوالفضل فریدونی ،ابوالفضل عیسوند و ستایش ملکی 15،17 و 16 سال سن توانستند حائز دریافت مدرک تخصصی درجه3حفظ   که معادل کارشناسی هست  را شوند.

وی اشاره کرد : اداره امور قرآنی این استان، ضمن ارسال کارنامه آزمون شفاهی برای قبول شدگان، به این عزیزان جهت ارسال مدارک شامل (عکس ، رونوشت کارت ملی و شناسنامه ) یادآوری کرد و مهلت  و شیوه اعتراض را به مردودین اعلام کرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.