پ

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت و گو با خبرنگار مهر، از اجرای فعالیت‌های گسترده قرآنی در ماه رمضان در مناطق مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: مراسم جزء‌خوانی و تفسیر موضوعی قرآن در ماه رمضان، همه روزه در مؤسسات، خانه‌های قرآنی، مساجد و حسینیه های با هماهنگی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

وی از برگزاری ۴۵۰ مراسم جزءخوانی و تفسیر موضوعی قرآن ویژه ماه رمضان در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی در دو بخش خواهران و برادران میزبان قاریان، حافظان و مرتلان قرآن بودند که با قرائت روزانه ۱ جز قرآن و تا پایان ماه رمضان کل قرآن را قرائت و مراسم ختم قرآن برگزار کردند.

۴۵۰ مراسم جزءخوانی و تفسیر موضوعی قرآن در استان اردبیل برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: مراسم جزءخوانی قرآن علاوه بر مؤسسات و خانه‌های قرآنی، به صورت متمرکز در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل در قالب قرائت و تفسیر موضوعی آیات قرآن همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر برگزار و به صورت زنده از شبکه سبلان و رادیو اردبیل برای استفاده عموم پخش شد.

حجت‌الاسلام صابر به اهمیت تبیین و تفسیر آیات قرآنی در روشنگری اذهان عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: قرآن کریم پاسخ گوی پرسش‌ها و نیازهای انسان بوده و هر آنچه بشر برای پیمودن راه قرب الهی نیازمند باشد بیان کرده که در این میان دست یافتن به پاسخ این پرسش‌ها با شیوه تفسیر موضوعی قرآن امکان پذیر است.

۴۵۰ مراسم جزءخوانی و تفسیر موضوعی قرآن در استان اردبیل برگزار شد

وی افزود: با تفسیر موضوعی قرآن، دیدگاه‌های قرآن به گونه‌ای جامع در خصوص اساسی‌ترین مسائل مورد نیاز بشر برای همگان روشن شده و نیازهای فکری و عملی بشر کنونی رفع می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در پایان گفت: در مراسمی که پس از ماه رمضان برگزار می‌شود، از قاریان، مرتلین و مجریان مراسم جزءخوانی قرآن از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.