پ

به گزارش تلاوت بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین نعمت‌الله عظیمی‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر 9 آذر از فعالیتهای قرآنی خانه قرآن و عترت شهری آوای نور محله تنگگ اول شهر بوشهر با مدیریت حکیمه خسرویان بازدید کرد.
در این دیدار، عظیمی‌فرد ضمن دیدار با اعضاء و مربیان خانه قرآن از نزدیک مشکلات و مسائل مربوط به خانه قرآن آوای نور را مورد بررسیی قرار داد و قول مساعد داد نسبت به تامین تجهیزات و مساعدت مالی، جهت رفع موانع آموزش قرآن کریم در این مرکز قرآنی همکاری لازم نماید.
حکیمه خسرویان در ادامه بیان داشت: جهت ارتقاء آموزه‌های دینی و قرآنی دانش‌آموزان و با همکاری مدیر و کادر آموزشی دبستان شهید حسن آیت، اتاقی به همین منظور جهت برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های قرآنی پیش‌بینی شده است که در آینده ای نزدیک دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف که امکان حضور در برنامه‌های خانه قرآن را ندارند، بتوانند به آسانی از کلاس‌های قرآنی فعال در این مدرسه بهره‌مند شوند.
حکیمه خسرویان در پایان اظهار کرد: خانه قرآن و عترت آوای نور در سال 1394 پروانه فعالیت خود را از اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر دریافت کرده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری، فعالیت‌های قرآنی را در فضای مجازی برگزار می کردند و در حال برنامه ریزی جهت برگزاری کلاسهای حضوری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.