پ

اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان تهران

گزارش فعالیت مؤسسات قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران بااشاره به فعالیت ۴۱مرکز قرآنی در شهرستان رباط کریم ، عنوان کرد: مراکز قرآنی با فعالیت های خود بازوی توانمند برای سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

 

به گزارش کارشناس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، محبوبه باقری از فعالیت ۴۱ مرکز قرآنی در شهرستان  رباط کریم خبر داد و افزود: از این تعداد، ۱۰ مؤسسه قرآنی و ۳۱ خانه قرآنی شهری و روستایی در سطح شهرستان نسبت به آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت  مستمر دارند و که امیدواریم با حمایت لازم بتوانیم فعالیت آنها را گسترش دهیم.

وی، عنوان کرد: باتوجه به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، مسئولین شهرستان نیز کما فی السابق می بایست همراه و موجب دلگرمی این مراکز باشند.

باقری اعلام کرد، با بیان این که مراکز قرآنی با فعالیت های خود یک بازوی توانمند برای این سازمان هستند، تصریح کرد: این مراکز قرآنی صرفاً به برگزاری کلاس های آموزش عمومی از جمله روخوانی و روان خوانی بسنده نکرده اند و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد آموزش تربیت حفاظ و همچنین برگزاری کارگاه های نهج البلاغه و مهارت های زندگی نیز برنامه هایی را در سراسر شهرستان برگزار می‌ کنند.

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.