گزارش تصویری | مسجد جامع شهرک مروارید میزبان طرح «من قرآن را دوست دارم»

به گزارش تلاوت از هرمزگان، محله های قرآنی “من قرآن را دوست دارم” در محله قرآنی شهرک مروارید و مسجد جامع برگزار شد. این برنامه با محوریت پویش ملی حفظ آیه های قرآنی (زندگی با آیه ها) با حضور مردم شهرک و دانش‌آموزان برتر قرآنی ناحیه دو آموزش و پرورش و خادمیاران ستادی برگزار شد.

برنامه فوق، توسط گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.