پ

به گزارش تلاوت از گلستان، به مناسبت دهه امامت و ولایت، کارگاه سبک زندگی قرآنی ویژه بانوان با حضور رئیس تبلیغات اسلامی و کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خان‌ببین، ۱۱ تیرماه در خانه قرآن حضرت ابوالفضل(ع) خان‌ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خان‌ببین در این کارگاه قرآنی گفت: اهمیت آشنایی و یادگیری سبک‌های زندگی اسلامی، آشنایی با مبانی و اصول سبک زندگی براساس آموزه‌های دینی، چگونگی جایگزین کردن سبک‌های زندگی قرآنی از جمله سرفصل‌های این کارگاه است.

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خان‌ببین گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف ایجاد انس و ارتباط میان قرآن، انسان، زندگی و سلامتی، کاربردی کردن فرهنگ قرآن کریم در راستای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و به صحنه درآوردن قرآن و فرهنگ نجات‌بخش آن درعرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، در شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام میرشاهی تصریح کرد: با توجه به شرایط روز و اینکه نیاز مردم در دوره‌های مختلف متفاوت است، فعالیت‌های قرآنی هم باید متناسب با شرایط روز و نیاز روز مردم تنظیم شود یکی از مواردی که در این زمینه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، سمت و سو دادن این فعالیت‌ها به شکل‌دهی زندگی مردم مطابق با اصول و چارچوب‌هایی که در قرآن و روایات، مورد استفاده قرار گرفته است.

گفتنی است؛ اختتامیه این کارگاه یک روزه با حضور ۲۳ فعال قرآنی در خانه قرآن حضرت ابوالفضل(ع) خان‌ببین برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.