پ

 به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کارگاه دو رو روزه سبک زندگی قرآنی در محل مؤسسه قرآنی نگین کوثر شهرستان مریوان خبر داد.

مرادی گفت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان و مؤسسه قرآنی نگین کوثر، کارگاه 2 روزه سبک زندگی قرآنی، ویژه مربیان قرآنی شهرستان مریوان در محل مؤسسه قرآنی کوثر برگزار گردید. وی گفت: آموزش مهم‌ترین عاملی است که خانواده را به‌ سمت سبک زندگی قرآنی حرکت می‌دهد، به خصوص اینکه در این آموزش‌ها سبک زندگی دینی در قالب کاربردی آموزش داده شود و سطح معرفت و آگاهی دینی افراد خانواده افزایش پیدا کند.

مرادی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی بصورت فشرده در دو روز پنج شنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد خاطرنشان کرد: آقای ایزدی به عنوان استاد دوره با استفاده از مفاهیم قرآن به مهارت های زندگی قرآنی پرداخت و 35 نفر از مربیان قرآنی شهرستان در این کارگاه تخصصی شرکت داشتند. مرادی افزود: مطالب تدریس شده در این دوره در خصوص: کیفیت روابط زوجین، ارتقاء سطح مهارت های زندگی، پیشگیری از بروز گسترش زمینه های طلاق، فرهنگ سازی برای آموزه های دینی و قرآنی متناسب با تقویت بنیان خانواده و … بوده است.

مرادی یادآور شد: دروه سبک زندگی قرآنی در سطح استان و در 5 شهرستان و با شرکت مربیان قرآنی، معلمان، طلاب و مبلغات در حال برگزاری می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.