پ

به گزارش تلاوت از اردبیل، بهراد بختیاری کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر گفت: با هدف ایجاد زمینه برای بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها و تبیین راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی، کارگاه آموزشی ویژه بانوان در روستای سنگ آباد با همکاری موسسه قرآنی گل نرگس شهرستان کوثر برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی ژاله کریمی مدرس دانشگاه در سخنانی به بیان ویژگی های یک خانواده موفق پرداخت و گفت: اعضای یک خانواده موفق با یکدیگر عهد می بندند که در سختی ها یکدیگر را تنها نگذراند و در حل مشکلات با هم همکاری داشته و به‌جای آنکه اجازه بدهند سختی‌ها، آنها یا روابط‌شان را نابود کند، برای حل مشکلاتشان با یکدیگر همکاری می‌کنند.

وی ارتباط موثر بین والدین و فرزندان در سنین نوجوانی را پایه گذار شخصیت فرد در سنین بزرگسالی برشمرد و گفت: همدلی والدین تأثیر مهمی در محافظت و مراقبت از فرزند دارد زیرا هنگامی که والدین از وضعیت و شرایط فرزندشان آگاه باشند و او را درک کنند، به دقت و درجه مراقبت خود نسبت به فرزندشان در هنگام بروز خطر می افزایند و به همان میزان در کاهش آسیب های اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهند بود.

گفتنی است، این کارگاه آموزشی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی کوثر و به همت مؤسسه قرآنی گل نرگس شهرستان کوثر در مسجد جامع روستای سنگ آباد برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.