پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با همکاری مشترک اداره تبلیغات اسلامی استان و نیروی انتظامی، چهار دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه کادر و سربازان وظیفه نیروی انتظامی استان کردستان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با اعلام این خبر افزود: این دوره ها با همکاری عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و با حضور اساتید مجرب و کار آزموده و با مشارکت 83 نفر از اعضاء کادر و سربازان وظیفه نیروی انتظامی برگزار شد.

مرادی گفت: گواهینامه تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی توسط اداره امور قرآنی به قبول شدگان در آزمون پایان دوره نیز صادر و اعطاء شده است. وی اشاره داشت: از ابتدای سال تاکنون 2 دوره آموزشی قرائت و چهار دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای نیروهای مسلح برگزار گردیده است.

مرادی اظهار داشت: هر سال در شهرستانهای سطح استان، دوره های مختلف (قرائت و فصیح خوانی، تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی) ویژه نیروهای مسلح برگزار و در مجموع در سال 1400 تعداد 236 مورد گواهینامه برای قبول شدگان در آزمون این دوره ها، صادر و اعطاء شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.