پ

به گزارش تلاوت بوشهر، خلیل حسن پور کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی شهرستان شهرستان دشتستان گفت: چهارمین نشست هیئت اندیشه ورزبانوان قرآنی دشتستان با حضور حجت الاسلام احمد وحیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان، اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی و جمعی از مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی در حسینیه نمازجمعه برازجان برگزار شد.

در طلیعه این نشست، خلیل حسن پور، کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی دشتستان، ایجاد زمینه حضور عالمانه و مؤثر بانوان شهرستان در حوزه های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی را از جمله مهمترین هدف ایجاد و تشکیل هیئت اندیشه ورز عنوان کرد. در ادامه مدیران مراکز قرآنی و فعالان قرآنی شهرستان دشتستان، توضیحاتی در خصوص عملکرد و فعالیت های قرآنی خود بیان نمودند.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام احمد وحیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک حلول ماه ربیع الاول، به حضور گسترده بانوان در عرصه فعالیت های قرآنی و نقش ارزنده آنان در شکل گیری و توسعه جریان های قرآنی اشاره و اظهارداشت: به حمدالله شهرستان دشتستان با همت و تلاش مؤثر بانوان در حوزه های مختلف قرآنی توانسته است گام مهمی در تربیت نیروهای قرآنی و ترویج فرهنگ دینی برداشته و در جایاه مطلوبی از موفقیت قرار بگیرد‌‌.

وی در ادامه با اشاره به مهجوریت قرآن کریم در جامعه کنونی اظهار داشت: زمانی می توانیم بگوییم قرآن از مهجوریت در آمده که جامعه ما مصداقی از عملکرد قرآنی باشد. وی همچنین بر ارتباط مؤثر بین مؤسسات قرآنی و مدارس تأکید کرد و آن را از اولویتهای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان دانست.

وی همچنین با توجه به نحوه همکاری بانوان در مراکز قرآنی در خصوص مسئله مهم جهاد تبیین اشاره و این مهم را از مطالبات این نشست برشمرد. درپایان ضمن تشکر از حضور مؤثر بانوان قرآنی، مصوب شد کارگاه آموزشی تخصصی ویژه مدیران و مربیان قرآنی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.