پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای اظهار داشت: پویش مردمی اهدای ۱۰۰۰ جلد قرآن کریم در شهرستان جغتای در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در روزهای اخیر، مورد توجه و اجرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پویش با عنوان “هر خانواده یک جلد قرآن” به مساجد و محافل قرآنی اجرا می‌شود گفت: اهدای قرآن کمترین حرکت ما در حمایت از کلام الله می باشد. نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای تصریح کرد: پویش مردمی “هر خانواده یک جلد قرآن کریم” در سطح شهرستان جغتای در حال اجراست و گامی در جهت محکومیت اقدام هتاکان به ساحت مقدس این کتاب وحیانی.

وی تصریح کرد: در قالب این پویش در جغتای مقرر شد که هر خانواده یک جلد کلام الله مجید را نذر کرده و هدیه دهد. یداللهی متذکر شد: بر این اساس قرآن‌های هدیه شده توسط مردم در این پویش را به مساجد و محافل یا مجموعه‌های قرآنی که احتیاج به قرآن دارند، اهدا می‌کنیم.

نماینده تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای گفت: با توجه به اینکه در جلسه محفل انس با قرآن این طرح اعلام شد در همان ساعات اولیه بسیاری از مردم از این طرح استقبال کردند. به اعلام وی، در همان ساعات اولیه اعلام این طرح بیش از ۱۰۰ جلد کلام الله مجید توسط مردم در همان جلسه اهدا شد و این پویش همچنان در حال اجرا است.

یداللهی ابراز امیدواری کرد با انجام چنین پویش‌های هدفمندی در حراست از ساحت قرآن بتوان پاسخ کوبنده ای به هتاکان به این ساحت مقدس داد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: حداقل نیازسنجی برآورد شده به قرآن جدید در این شهرستان حداقل هزار جلد است که با استقبال شایان توجه مردم امیدواریم این تعداد کتاب وحی اهدا شده و در اختیار مجموعه‌های قرآنی قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.