پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: عملیات رمضان با عنوان پویش حال خوب امسال با محوریت سوره مبارکه محمد(ص) برگزار خواهد شد و علت انتخاب این سوره، محتواهای و فراگیری عمومی بیشتر این سوره است.

وی افزود: فضای معنایی و محتوایی سوره محمد(ص)، فضای امیدآفرینی است که خداوند به اهل ایمان بشارت داده است و کلیدواژه و شعار ما، حال خوب برای کار خوب است که در این سوره مورد تأکید قرار گرفته است. این مسئول تصریح کرد: برنامه محله همدل یکی دیگر از برنامه‌های ما در ماه مبارک رمضان است. این برنامه با مشارکت سایر محلات برای برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی با محوریت آسیب‌شناسی اجتماعی، برگزاری مواکب قرآنی در محلات، برگزاری محافل قرآنی و برنامه‌های جنبی دیگری در ذیل این برنامه، تدوین شده است.

احمدی منفرد گفت: برگزاری کرسی‌های تفسیر قرآن کریم و آموزش‌های مجازی تدبر در قرآن، تولیدات رسانه‌ای، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه با هماهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: تبیین آموزه‌های قرآنی در سبک زندگی ایرانی و اسلامی و معرفی الگوهای برتر در حوزه خانواده در برنامه‌های قرآنی ماه رمضان مورد توجه قرار گرفته و مربیان، سخنرانان، فعالان فرهنگی و قرآنی با حضور در جمع مردم به تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب اسلامی براساس آیات مرتبط با موضوع خانواده و نیز مسائل مختلف دینی و احکام اسلامی می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان افزود: آماده‌کردن مساجد به منظور دید و بازدیدهای مؤمنین و برنامه‌های قرآنی مساجد از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سطح استان، به عنوان فعالیت‌های تبلیغی در نوروز است که با جدیت دنبال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.