پ

به گزارش تلاوت از فارس حجت الاسلام قانع مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در پنجمین جشنواره قرآنی مرکز خدمات حوزهای علمیه فارس 140 نفر از طلاب و خانواده های آنان در مرحله استانی شرکت کردند.

حجت الاسلام قانع تصریح کرد: پنجمین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندان آنان با رویکرد مسابقه، آموزش و محفل از مرداد آغاز و ثبت نام بخش مسابقه‌ای جشنواره از ۱۵ شهریور تا پایان ۱۵ آبان از طریق سامانه سخا و پایگاه‌های اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شد.

حجت الاسلام قانع با بیان اینکه پس از ثبت نام اولیه مرحله سطح سنجی در استان‌ها توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اجرا شد، افزود: در این مرحله داوران حسن حفظ، ترتیل و قرائت در تماس تلفنی با شرکت کنندگان در بخش شفاهی، توانمندی افراد را برای حضور در مرحله استانی (حضوری) بررسی کردند و از این نفرات تعداد 140 نفر که نمرات ۱۰۰-۸۰ (عالی) و ۸۰-۶۰ (خوب) را کسب کردند مجوز حضور در مرحله استانی را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سطح سنجی از اول تا ۱۹ آذر برگزار شد، گفت: مرحله استانی به صورت حضوری و تلفنی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی در سراسر استان اجرا و همچنین مرحله کشوری مسابقات بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بیان داشت  آزمون مرحله استانی در شهرهای شیراز، استهبان، آباده طشک، جهرم، گراش، لامرد، خرمبید، فسا و داراب در محل ادارات تبلیغات اسلامی و با حضور کارشناسان قرآنی توسط ممتحنین مجاز برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.