پ

به گزارش تلاوت از زنجان، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای گسترش فضاهای قرآنی در سطح استان پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات در زنجان تمدید شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت مؤسسات قرآنی می بایست با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن الکریم صورت گیرد لذا با توجه به اینکه زمان پروانه فعالیت این مؤسسه قرآنی به پایان رسیده بود؛ جهت تمدید مجدد به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و پس از بررسی به دلیل دو نفره بودن اعضای این مؤسسه؛ پروانه فعالیت شش ماهه برای این مؤسسه قرآنی صادر شد و پس از اینکه این مؤسسه تعداد اعضای هیئت مدیره را به سه نفر تغییر دهند و فعالیت آنها مورد تایید استان قرار گیرد پروانه فعالیت یک ساله و پنج ساله برای این مؤسسات قرآنی صادر می شود.

وی با تصریح بر اینکه مؤسسات قرآنی دارای ظرفیت و پتانسیل مناسبی جهت ترویج مبانی و آموزه‌های قرآنی در جامعه هستند ادامه داد: مؤسسه بینات با مدیریت محمد علی حسنی در سطح شهرستان زنجان و در منطقه الهیه مشغول به فعالیتهای قرآنی می باشد.

وی ابراز داشت تعداد ۳۹ مؤسسه قرآنی، در سطح استان زنجان با اخذ مجوز از سازمان دارالقرآن الکریم در امر ترویج معارف و مبانی قرآنی مشغول به فعالیت می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.