پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح‌الله عبدالهی «رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران» گفت: امسال همانند سال‌های گذشته پویش «نان علوی» به‌ منظور تأمین نان نیازمندان در استان تهران با همیاری و همراهی نیکوکاران و خیرین در طول ماهمبارک رمضان برگزار می‌شود. سال گذشته با اجرای این پویش در سطح استان تهران بیش از دو میلیون و پانصد هزار قرص نان در بین نیازمندان توزیع شد.

وی به پویش افطاری ساده اشاره کرد و گفت: بسته‌های افطاری ساده با همکاری گروه‌های مختلف مردمی در بین روزه‌دارانی که در هنگام لحظه افطار در خیابان‌ها هستند، توزیع خواهد شد. برگزاری جشن روزه اولی‌ها، اجرای نهضت تربیتی و قرآنی در قالب جلسات خانگی نورالثقلین، نشست‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی، تفسیر و ترجمه موضوعی قرآن کریم، تولید محتوای تبلیغی با عنوان «اسماءالحسنی»در فضای مجازی توسط مبلغین فعال از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

عبدالهی به پویش نذر خون با عنوان« ضیافت نجات » اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان انتقال خون استان تهران علاوه بر پایگاهیی دائمی، در شهر تهران نقاط منتخبی در کنار هیات شاخص شناسایی‌شده که از پس افطار تا ساعت دو بامداد مستقر هستند و عموم مردم عزیز می‌تواننددر این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی در ادامه افزود: امسال هم مسابقات قرآنی، جزء خوانی قرآن کریم، محافل قرآنی سیار در کنار گلزار شهدا و منازل خانواده معظم شهدا برقرار بوده و همچنین محافل سیار قرآنی محله محور در بوستان‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

عبدالهی افزود؛ حمایت از برگزاری مجدد جلسات خانگی قرآن کریم که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا موقتاً تعطیل‌شده بودند، استفاده از ظرفیت مساجد شاخص برای برپایی محافل و مجالس قرآنی و همکاری‌های مشترک در ماه مبارک رمضان در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری (دام عزه) در دیدار با فعالان قرآنی، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری تشکل‌های دینی، هیات مذهبی، خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی باهدف تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان، برگزاری میزهای مشاوره مذهبی، خانوادگی و پاسخگویی به سؤالات شرعی و اجرای اعتکاف رمضانیه ویژه فعالان فرهنگی به‌منظور اجرای نذر وقت در سه روز پایانی ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه میهمانی خداست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.