پ

به گزارش تلاوت از کردستان، بهرام مرادی رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از ویرایش نسخه خطی قرآن کریم استاد علی اشرف زانیار، خطاط، کاتب قرآن کریم، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان و عضو ارشد انجمن عفو و گذشت زندانیان استان کردستان، توسط اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان خبر داد.

مرادی گفت: استاد علی اشرف زانیار جدیدترین کتابت قرآن کریم خود را که به خط و سبک استاد عثمان طه به نگارش در آورده است را جهت بررسی و ویرایش به اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی سپرد. مرادی رئیس اداره قرآنی نیز در نشستی که همزمان با روز قلم بود، با تمجید و تقدیر از استاد برجسته و فعال وخیر قرآنی، وظیفه بررسی و ویرایش کتابت خطی استاد را که 350 نسخه و 700 صفحه بوده را تقبل نموده و کار بررسی آنرا به حافظان و فعالان قرآنی وابسیته به اداره امور قرآنی سپرد .

مرادی گفت: شایان ذکر است کار بررسی و ویرایش اعرابی و خطی این کتابت 3 ماه طول کشیده و در این مدت 10 نفر از حافظان و متخصصان علوم قرآنی به صورت تخصصی این امر مهم را انجام داده و به پایان رساندند. لازم به توضیح است که استاد زانیار علاوه بر خطاطی قرآن کریم به سبک ها و شیوه های معروف ایرانی و بین المللی، در طرحی جدید، نسبت به نگارش خطی دعا و اذکار قرآنی و اسماءالله اقدام و به چاپ رسانده است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.