رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از همکاری موسسه قرآنی بنت الهدی شهر سنی نشین عنبران در اجرای واکسیناسیون عمومی در پیشگیری از کرونا خبر داد. به گزارش تلاوت از اردبیل، حجتالاسلام عزیز صابر در مصاحبه با روابط عمومی این اداره کل در سخنانی به اجرای طرح های عام المنفعه و کمک های مردمی توسط فعالان قرآنی در اردبیل اشاره کرد و گفت: در موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل علاوه بر فعالیت های آموزشی، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و مساعدت در امور خیریه انجام میشود. وی “طرح نیابت” با همکاری جمعیت هلال احمر را از طرح های خدماتی در امور بهداشتی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: موسسه قرآنی بنت الهدی شهر سنی نشین عنبران از توابع شهرستان نمین با مدیریت خانم شاهی، در واکسیناسیون عمومی و مراجعه خانه به خانه، با جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت عنبران همکاری و در اجرای طرح نیابت فعالانه و جهادی عمل کردند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: طرح نیابت در قالب اهداف بشر دوستانه اجرا و شامل دیدار با خانواده شهدا، سالمندان و معلولان و اهدای بسته های معیشتی بهداشتی به آنان است. حجتالاسلام صابر مشارکت موسسه قرآنی بنت الهدی عنبران در اجرای طرح نیابت را مورد استقبال جمعیت هلال احمر و اهالی روستا عنوان کرد و گفت: در طرح ملی نیابت که با هدف تکریم و دلجویی از سالمندان و خانواده های محروم مناطق روستایی انجام میشود، مدیر و تعدادی از مربیان موسسه بنت الهدی عنبران به ارائه خدمات بهداشتی پرداخته و مطالبات و مشکلات اهالی منطقه را پیگیری میکنند.