پ

به گزارش تلاوت هرمزگان، حجت الاسلام پروین رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در مراسم غباروبی قبور مطهر شهدای بندرعباس، ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در اول تیرماه 1360، نهادی منسجم تحت عنوان نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی به منظور پرداختن به امر تبلیغات تأسیس شد.

رئیس اداره امور قرآنی هرمزگان تصریح کرد: این نهاد انقلابی، به جهت تبلیغات دینی مردمی، سازماندهی و هدایت نیروهای مؤمن و تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می کوشیدند، وارد میدان شد و رشد نمود.

وی عنوان داشت: امروزه سرمایه های عظیمی در جهان صرف تبلیغات در عرصه های مختلف می شود. بی گمان نتیجه بخش بودن تلاش ها و خدمات فعالان در این عرصه، درگرو هدف گذاری و برنامه ریزی سنجیده، استفاده از تکنیک های مناسب و قوی و نیز مستلزم آگاهی از روش های تأثیرگذار در این زمینه است.

حجت الاسلام پروین اذعان داشت: شهدا با نثار جانشان، انقلاب اسلامی را بیمه نموده و امنیت و آرامش ما را فراهم کردند و امروز باید از این نعمت بزرگ پاسداری و محافظت کنیم. وی با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری و فداکاری شهدا و ایثارگران هستیم گفت: همه ما باید پایبند راه شهدا باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.