پ
به گزارش تلاوت از کردستان،  مدیران مؤسسات و خانه های قرآن در همایش فرزند آوری با حضور دکتر قدیری ابیانه در شهرستان بیجار شرکت کردند.

حجت‌الاسلام جمادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن عرض خیر مقدم به حضار گفت: تاکید و نگرانی مقام معظم رهبری درباره بحث جمعیت نشان از فاجعه ای است که همه خانواده ها در تقایل آن نقش دارند. وی با تأکید بر اینکه ضمن اصلاح زیر ساخت ها توسط دولت مردم‌ هم‌ باید با اصلاح دید خود درمورد فرزند آوری، مثل همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند.

در ادامه جلسه دکتر قدیری ابیانه، سخنران مراسم ضمن تشریح عوارض فراوان تک فرزندی گفت: اگر خانواده ها بدانند چه عوارض دراز مدتی از نظر روحی و روانی در استقبال تک فرزندان است تحت هیچ شرایطی راضی نخواهند شد چنین ظلمی در حق آنان روا دارند. دکتر قدیری ابیانه در این همایش افزود: باتوجه به اینکه یکی از مهمترین مسائل کشور در شرایط کنونی کاهش جمعیت جوان وافزابش جمعیت سالمند می باشد. 

دکتر قدیری ابیانه‌ گفت: غرب باعث شده ارزشها تغییر کند، نگاه ما نسبت به زندگی تغییر پیدا کند جوری که از سادگی به سوی تشریفاتی البته پوچ می رویم این تغییر. رویه منجر به تغییر سبک زندگی شده و بر تمام زوایای زندگی ما تاثیر سو می‌گذارد.

در این همایش از مادران دارای بیش از سه فرزند حاضر در همایش تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.