پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در حاشیه نشست تعالی کارکنان تبلیغات اسلامی این استان که با موضوع جهاد تبیین و در مجموعه میراث فرهنگی جنگل گلستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از توفیقاتی که در سال جاری برای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اتفاق افتاد، برگزاری نشست‌های تعالی با حضور تمامی دست‌اندرکاران و خدمت‌گزاران اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

وی خاطرنشان کرد:معتقدم کارها، فعالیت‌ها و مجاهدت‌هایی که نیروهای خدویم و مخلص سازمان تبلیغات اسلامی دارند، باید همانند رزمندگان دفاع مقدس که قبل از عملیات در پادگان‌ها گعده می‌کردند و تعاملات و ارتباطاتی داشتند، چه ارتباط کاری و جنگی و چه ارتباطات رفاقتی و. .. برای جبهه جنگ نرم هم لازم است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: ما درصدد هستیم یک فضای صمیمی فارغ از چارچوب و ساختار اداری فراهم کنیم تا هم بیشتر همدیگر را ببینیم و هم پای حرف‌ها و مسئله‌های یکدیگر بنشینیم و مباحثه کنیم و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم.

نشست تعالی ازجمله اقداماتی است که ما در آن‌ یک روز کاری را به یک نشست تصمیمی با حضور تمامی همکاران تبدیل می‌کنیم تا ضمن ایجاد صمیمت، مسائل کاری و مسائل کلان راهبردی تبلیغات اسلامی استان را بررسی و مباحثه کنیم.

حجت‌الاسلام شیرمحمدیان، دبیر نشست تعالی کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز دراین‌باره گفت: در این نشست‌ها چهار میز تخصصی در نظر گرفته‌شده که در این میزها مدیرکل و معاونین فرهنگی و اداری و مالی و رئیس اداره امور قرآنی حضور دارند و نسبت به اهداف سازمان مسائلی را مطرح و در ادامه کارکنان در خصوص مسائل طرح‌شده نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را بیان می‌کنند و به جمع‌بندی می‌رسند.

وی افزود: در بخش دیگری از این نشست، گعده‌هایی با موضوعات نقش امامان و روحانیون در جهاد تبیین، نقش بانوان در جهاد تبیین، نقش حلقه‌های میانی در جهاد تبیین و نقش فعالان قرآنی در جهاد تبیین برگزار شد که در این گعده‌ها توانمندی‌ها و نقش‌آفرینی‌های هریک از اقشار موردنظر موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و برنامه‌های آتی برنامه‌ریزی شد.

شایان‌ذکر است نشست تعالی کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ در مجموعه موزه پارک ملی جنگل گلستان و با حضور تمامی کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.