پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد طی سخنانی در مراسم دهه فاطمیه(س) در خیبری گناباد با اشاره به سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امروز سبک زندگی در دنیا تغییر کرده است، به عبارتی غرب و رسانه‌های بیگانه که نماد بَنی اُمَیِّه هستند، در پی ترویج سبک زندگ‍‍‍ی غرب‍‍‍ی در سبک زندگانی اسلامی می‌باشند.

وی با بیان اینکه اگر اهل بیت علیهم السلام ساده زیست بودند غرب تجمل گرایی را ترویج می‌کند، گفت: عفاف و حجاب در سیره عملی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) وجود داشت اما غرب به دنبال ترویج بدحجابی و بی عفتی هستند.

دبیر گروه جهادی گناباد با بیان اینکه نقش پررنگ رسانه‌ها در زندگی مردم مشهود است، تصریح کرد: امروزه غرب بوسیله ابزار رسانه در پی تغییر سبک زندگی اسلامی است. وی تصریح کرد: رسانه ابزاری در دست دشمن برای حمله است که در آن تغییر باورها با دروغ پردازی رسانه ای صورت می‌گیرد که ایجاد شبهه در جوانان و نوجونان می‌کند.

فاطمی خاطرنشان کرد: امروز توسط غرب با دروغ‌پردازی علیه حجاب، قرآن و دستورات اسلام مورد هجمه قرار داریم. وی با تأکید بر اینکه جوانان نباید ابزار دست بیگانگان قرار گیرند بر اهمیت ابزار رسانه صحه گذاشت.

امام جمعه موقت گناباد با بیان اینکه حضرت زهرا س مجاهد به جهاد تبیین بودند، افزود: حضرت زهرا(س) پس از شهادت حضرت رسول اکرم(ص) مبارزاتی داشتند و در این عرصه بهترین روشنگرها را داشتند. فاطمی با تاکید بر اینکه یکی از بالاترین جهادهای یک زن، حسن تبعّل، خوب شوهرداری است، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) همان گونه که در جامعه موفق بود در مدیریت خانه و خانواده نیز موفق بودند که از این منظر نیز باید الگوی زنان باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.