پ

محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت گفت: کارگاه توانمند‌سازی و ارتقای سطح آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی با تدریس حسین بهبودی، مدیرکل توسعه و مشارکت‌های سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه با حضور ۵۰ مدیر مؤسسه قرآنی به منظور آشنایی با مراحل ثبت درخواست و تمدید پروانه فعالیت در سامانه صدور مجوز با مشارکت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد.

قلی‌پور به برپایی همایش بانوان ولایی شهرستان کردکوی اشاره کرد و گفت: این برنامه چهارشنبه، ۱۴ تیرماه، ساعت ۱۶ با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی و به همت اتحادیه استان با مولودی‌خوانی محمد غزالی و علی حسین‌زاده رکنی در امامزاده مجید (ع) برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی گلستان به ذبح دو گوسفند در روز عید قربان اشاره کرد و افزود: با حمایت خیرین و قرآن‌آموزان و کادر اجرایی مؤسسه قرآنی کوثر گرگان و با مشارکت اتحادیه، دو گوسفند ذبح و میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شد.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع جشن عید امامت و ولایت نیز در روز عید غدیر خم ادامه داد: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی میررسولی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مینودشت، مولودی‌خوانی حجت‌الاسلام امیرمحمد ثلبی و محمد غزالی و اجرای گروه همخوانی مؤسسه کوثر گرگان در خانه فرهنگ اندیشه گرگان واقع در خیابان سرخواجه ۵، پارک فرد جهان برگزار می‌شود.

قلی‌پور به اجرای برنامه‌های متعدد توسط بیش از ۴۵ مؤسسه قرآنی عضو اتحادیه و برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز استانی، مسابقات قرآنی و فرهنگی، اهدای هدیه به هم‌نام‌های حضرت علی (ع) و سایر القاب ایشان و … اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.