پ

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ در استان کرمانشاه روز گذشته، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در ۳ حوزه امتحانی کرمانشاه، جوانرود و هرسین برگزار شد.

وی افزود: این آزمون رسمی‌ترین و متقن‌ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم است و با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه یک الی پنج که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: نوزدهمین آزمون حفظ در استان کرمانشاه با حضور ۲۸۲ نفر برگزار شد که از این تعداد ۱۴۰ نفر خانم و ۴۲ نفر آقا بودند.

نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ کرمانشاه برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: این دوره از آزمون‌ها در حوزه شهرستان کرمانشاه با حضور ۲۰۰ حافظ، در حوزه شهرستان جوانرود با حضور ۱۹ حافظ و در حوزه شهرستان هرسین با حضور ۴۳ نفر از حفاظ برگزار شد.

وی یادآور شد: افرادی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند در مرحله دوم که طی خردادماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند و حفاظی که موفق به کسب رتبه شوند مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنان اعطا می‌شود و افرادی که امتیاز لازم معادل فوق‌لیسانس و بالاتر را کسب کنند در مراحل سوم و چهارم نیز باید شرکت کنند.

نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ کرمانشاه برگزار شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.