پ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، اظهار داشت: امروز رسالتی بر گردن ما است که آن را جدی گرفته ایم.

وی با بیان اینکه با جدیت پای کار ولیّ زمان خود امام خامنه ای خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در این جنگ بزرگ، نوآوری خلاقیت، ابتکار و روحیه جهادی باید حاکم باشد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان کرد: اصل محتوا نیز دستوری است که رهبرمعظم انقلاب به این فریضه واجب، فوری، قطعی درخصوص جهاد تبیین ابلاغ کردند.

وی عنوان کرد: بنده فرزندی از فرزندان خوزستان هستم که به استان برگشته و امید است که به نحو احسن بتوانم در خدمت همه عزیزان باشد.

تجلیل از دو خانواده شهید مدافع حرم در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان

در این مراسم که رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، آیت الله شفیعی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشتند، از دو خانواده شهید مدافع حرم شهید مراد اسکندری و طلبه شهید مصطفی خلیلی تجلیل و قدردانی صورت گرفت.

لازم به ذکر است که حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ پیش از تصدی مسئولیت تبلیغات اسلامی خوزستان، به عنوان رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و مدیرکل آموزش‌های تخصصی این سازمان در سطح کشور فعالیت داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.