پ

به گزارش اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، نشست ماهیانه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان الیگودرز با موضوع جهاد تبیین و برنامه ریزی مناسبت های پیش رو با حضور اعضاء و مسئول نهاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان الیگودرز، رئیس و کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روز سه شنبه یکم آذرماه در محل مؤسسه قرآنی جامعه القرآن شهرستان الیگودرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمودی کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اعلام این خبر افزود: اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با مشارکت اعضای نهاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان الیگودرز در زمینه تشکیل حلقه های خردورزی، به منظور تولید برنامه و عملیاتی نمودن آنها در مراکز و مؤسسات قرآنی و محلات مختلف شهر، با حضور اولیاء و دغدغمندان عرصه تبلیغ تعامل و همکاری نمایند.

وی افزود: با توجه به اغتشاشات اخیر و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در جهاد تبیین، باید از همه ظرفیت های قرآنی و مردمی و بانوان در مقابل تحریف و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی معاندان داخلی و خارجی همفکری و برنامه ریزی نماییم.

وی افزود: حجت‌الاسلام حسین سرلک رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز در این جلسه از زحمات و پیگیری های خوب مدیران محترم مؤسسات و خانه های قرآن در اجرای برنامه های قرآنی تقدیر و تشکر نمودند و خواستار توجه بیشتر به بهرمندی از ظرفیت مراکز و مؤسسات قرآنی شهرستان در برنامه ریزی مناسبت های مختلف در طول سال شد.

محمودی افزود: پس از بیان نقطه نظرات حاضرین در جلسه مقرر شد کارگاه آموزشی جهاد تبیین و روشنگری ویژه اولیای قرآن آموزان و خانواده های محلات مختلف در مراکز قرآنی با بهرمندی از اساتید مجرب برگزار شود. همچنین به منظور گرامیداشت ایام فاطمیه(س) برنامه های قرآنی مراکز و مؤسسات قرآنی احصا و جهت اجرا هماهنگی لازم صورت پذیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.