به گزارش روابط عمومی اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در راستای اجرای تاثیرگذار برنامه ها و ابلاغیههای سازمان دارالقرآن الکریم در سال ۱۴۰۲ با رویکرد توسعه مخاطب و به کارگیری ظرفیتهای موجود استان، نشست هماندیشی حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با حجت الاسلام سید معصوم حسینی رئیس دانشکده علوم قرآنی شمال کشور برگزار شد.
این نشست هم اندیشی که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل و کارشناسان قرآنی این دو نهاد قرآنی استان همراه بود بر عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری پیرامون انس جامعه با قرآن و قرآنی شدن مردم و جوانان تاکید شد.
حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ماه رمضانی با فعالان قرآنی کشور افزود : یکی از مهمترین و محوری ترین رویکردهای سازمان دارالقرآن الکریم در چشم انداز ۵ ساله آینده فعالیتهای قرآنی تقویت و تأسیس کرسیهای تدبر در قرآن در مراکز علمی و عبادی استان برشمرد. وی بیان داشت: برگزاری دورههای عمومی تدبر در قرآن و همچنین دوره تربیت مربی تدبر در قرآن مهمترین برنامههای پیش رو در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ در استان مازندران است.
رئیس اداره امور قرآنی استان مازندران تصریح کرد: ظرفیت عظیم دانشکده علوم قرآنی شمال کشور و حضور دانشجویان این دانشگاه می تواند یکی از مهمترین جامعه هدف برگزاری دورههای مد نظر در 5 سال آینده باشد. در ادامه این نشست حجت الاسلام حسینی رئیس دانشکده علوم قرآنی شمال کشور اعلام آمادگی کامل دانشگاه را برای برگزاری دورههای مختلف قرآنی اعلام کرد.
وی ضمن خرسندی از برگزاری این نشست افزود: تمام ظرفیت دانشکده علوم قرآنی شمال کشور جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در اختیار دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران قرار خواهد گرفت.