پ

به گزارش تلاوت از گیلان، نشست هم اندیشی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با مدیر کل و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای گیلان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام پور شعبانعلی رئیس اداره امور قرآنی گیلان ضمن تقدیر و تشکر ازتشریک مساعی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان و رؤسای ادارات و ابراز خرسندی از وجود دغدغه ها و حساسیت هایی که در حوزه قرآن وجود دارد، اظهار کرد: نظر به ارتقاء سطح فعالیتهای قرآنی در استان و وجود ظرفیت ها همه باید با همراهی و همدردی نسبت به حل مشکلات موجود قدم برداشته و در جهت تحقق گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح شبکه قرآنی استان در دستور کار قرار گرفته ابراز امیدواری کردند که رؤسای ادارات با رصد فعالیت های تشکلهای قرآنی شهرستان در ارتقای سطح کیفی و کمّی این نوع فعالیت ها کمک کنند. 

پور شعبانعلی ضمن تاکید بر حذف تصدّی گری از ادارات تابعه اتحادیه موسسات قرآنی را حلقه اتصال بین حاکمیت و مردم دانست و از همه روسای ادارات خواست تا همکاری لازم را با آن داشته باشند. در ادامه جلسه حاضران ضمن بیان ظرفیت های حوزه فعالیت خود به طرح مشکلات و موانع موجود پرداخته و خواستار حمایتهای بیشتر مادی و معنوی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.