پ

به گزارش تلاوت از زنجان، سمیه سهرابی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود گفت: نشست مدیران خانه های قرآن شهرستان ایجرود با رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور حجت الاسلام سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام حسنی، رئیس اداره ی امور قرآنی استان ضمن خیر مقدم و آشنایی با مسئولین و مربیان خانه های قرآنی، توضیحاتی در خصوص مأموریت های جدید دارالقرآن الکریم با تأکید ویژه بر آموزش معارف قرآن ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خواسته ها و تأکیدات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، باید در کنار آموزش های روخوانی و روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم به آموزش تفسیر قرآن، طرح های تدبّر در قرآن و آشنایی با معارف قرآنی تأکید ویژه ای شود چرا که در تربیت نسل کودک و نوجوان آشنایی با مفاهیم و معارف قرآن  نقش بسیار مهم و کلیدی دارد.

همچنین در ادامه توضیحاتی در خصوص مدیریت هر چه بهتر خانه قرآنی توسط مدیران قرآنی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: مستند سازی و بیمه قرآن آموزان و ایجاد ارتباط قوی با قرآن آموزان و نهاد های فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و مدیران می بایست به این موارد اهمیت بسزایی بدهند.

سهرابی اضافه کرد: در ادامه جلسه، مسئولین خانه های قرآنی در خصوص مشکلات و موانع فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان و طرح های آموزشی دارالقرآن کریم به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان جلسه، حجت الاسلام سلطانی رئیس محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس اداره امور قرآنی و مسئولین و مربیان قرآنی به نقطه نظراتی در خصوص فعالیت های قرآنی شهرستان پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.