به گزارش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، نشست پیشکسوتان قرآنی عصر روز سه شنبه در سالن جلسه اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. در افتتاح این این نشست، اصلانی و بینظیر از پیشکوستان قرآنی به تلاوت قرآن کریم پرداختند.

در این نشست، صادق زاده مسئول امور قرآنی اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، گزارشی از فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش ارائه کردند. وی گفت: آموزش و پرورش استان، میزبانی ۵ رویداد قرآنی شامل جشنواره قرآن و عترت، جشنواره نماز دانش آموزی، جشنواره قرآنی در بخش آوایی با مشارکت ۱۴۷۵ نفر بوده است.

در ادامه این برنامه، سید محمود حسینی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تبریک به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از زمان تاسیس در سال ۱۳۶۰ به دستور حضرت امام خمینی(ره)، تاکنون در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی فروگذاری نکرده است. شایان ذکر است که جلسه اساتید و پیشکسوتان قرآنی هر ماه روزهای سه شنبه و به منظور تبادل نظر در خصوص برنامه های قرآنی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.