پ

به گزارش تلاوت بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با هدف توجیه، طرح یک دوره آموزشی ویژه ممتحنین و مدیران مراکز مجری دوره های عمومی حفظ قرآن کریم و نحوه اخذ آزمون های مربوطه توسط داوران و فرایند صدور گواهینامه دوره مربوطه، نشستی به همین منظور با جمعی از حافظان، ممتحنین و مدیران مراکز قرآنی شهرستانهای استان به صورت حضوری و مجازی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به طور کامل آئین نامه برگزاری آزمون های دوره عمومی حفظ قرآن کریم را تشریح و به سوالات شرکت کنندگان در این نشست پاسخ داد.

گفتنی است، در این نشست، جمعی از مخاطبان به صورت مجازی و تعدادی با حضور در این جلسه توجیهی، از روند فرایند نحوه ثبت نام متقاضیان حفظ تا برگزاری آزمون و نحوه ورود ممتحنین به سایت مذکور اطلاعاتی را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: کمیته فنی داوران استان با ریاست رضا دیانت و با دبیری میترا تجلی زاده و سید عباس حسینی از شهرستان دشتستان و حسین درستکار و جابر احمد زاده از شهرستان کنگان فروردین 1401 انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.