پ

نشست “تعالی مدیران با موضوع آموزهایی از قرآن کریم” با حضور مدیران کل و حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در اداره کل جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر پور رئیس اداره امور قرآنی لرستان با اعلام این خبر گفت: لازمه تحقق تمدن اسلامی، توجه جدی مردم و مسئولین به دو رکن رکین اسلام یعنی قرآن و عترت است. وی افزود: با توجه به اینکه در سالهای اخیر مقام عظمای ولایت و مرجعیت بارها به موضوع تمدن نوین اسلامی اشاره کرده است و دست یابی به تمدن اسلامی جزو آرمانهای اصلی انقلاب و چشم اندازه نظام جمهوری اسلامی ایران است، همه مدیران نظام باید تلاش کنند تا به این قلعه رفیع دست پیدا کنیم.

جعفر پور افزود: مکتب اسلام همواره به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بوده است تا زمینه ساز اجرای احکام الهی به طور کامل باشد. لذا در این راستا از اول ماه مبارک رمضان سلسله جلساتی برای مدیران کل با موضوع آموزهای از قرآن و نهج البلاغه جهت تعالی بعد فرهنگی و مذهبی مدیران برگزار و این برنامه تا پایان سال نیز هر هفته روزهای شنبه به میزبانی یکی از ادارات کل و با سخنرانی نماینده ولی فقیه حضرت حجت الاسلام شاهرخی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.