پ

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست دانش‌آموزی با موضوع «بصیرت و جهادتبیین» با حضور امام جمعه کلاله و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله روز گذشته، ۷ آذرماه در مدرسه حجاب شهرستان کلاله برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسمی، امام جمعه کلاله در این مراسم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز مهم‌ترین شیوه‌ دشمن «دروغ‌پردازی» است می‌خواهند بر ذهن‌ها مسلط شوند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان‌ اینکه امروز لازمه برخورد با فتنه‌های جدید بصیرت و مطالعه بسیار است، گفت: اتفاقات اخیری که در برخی از مدارس در کشور رخ داد، نشان از این بود که دانش‌آموزان و نوجوانان ما نیاز به آگاهی دارند و بصیرت‌افزایی و گفت‌و‌گو با دانش‌آموزان برای آگاهی و بصیرت آنها لازم است.

امام جمعه کلاله امروزه دانش‌آموزان، جوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی می‌تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: استکبار به‌دنبال این است که زنان و مادران جامعه را به بیراهه بکشاند تا از این طریق جوانانی بی‌بند و بار پرورش دهند، لذا باید در تحکیم خانواده  بیشتر تلاش شود، باید بدانیم که توسل به اهل‌بیت(ع) و به‌ویژه حضرت امام حسین(ع) می‌تواند بزرگترین کمک به جامعه امروز و جوانان ما باشد.

گفتنی است، در این نشست صمیمی که با موضوع بصیرت‌افزایی در راستای اغتشاشات اخیر صورت پذیرفت، دانش‌آموزان سؤالات، شبهات و نقدهایی که به مسائل اخیر کشور داشتند را بیان کرده و در پایان پاسخ خود را دریافت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.