پ

با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان

نشست بانوان فرهیخته و فعالان قرآنی بندرترکمن برگزار شد

نشست بانوان فرهیخته و فعالان قرآنی بندرترکمن با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش تلاوت از گلستان، در این نشست که با موضوع زن، سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان توسط حجت‌الاسلام «جعفر کوهستانی» رئیس اداره، عبدالحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن با قدردانی از برنامه های انجام شده در ایام ا…. دهه فجر و مناسبت ها وبا اشاره به اهمیت و نقش قرآن در زندگی گفت: قرآن کتاب آسمانی است و برای هدایت ما نازل شده و اگر بناست جامعه ما بیمه بشود راهی جز بازگشت به قرآن نداریم و افزود: وجود خانه های قرآنی و مجالس قرآنی موجب سلامت خانواده ها و جامعه و موثر در سبک زندگی اسلامی است.
حجت‌الاسلام «نوراله ولی نژاد»، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با قدردانی از برگزاری این نشست و حضور حداکثری مردم در انتخابات با گرامیداشت یاد و خاطره مرجان نازقلیچی، فرماندار بندرترکمن در حادثه منا برخورداری از درجات عالیه برای آن مرحومه و آرزوی موفقیت وپیروزی برای عبدالحکیم فیروزی، فرماندار جدید بندرترکمن کرد.

وی با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه (س) و تأکید بر تأسی از سیره اهل بیت (ع) و استناد  به آیات و روایات، وجود یک زندگی آرام و سالم را در الگو قرار دادن سبک زندگی معصومین (ع)، و احترام متقابل در خانواده ها عنوان کرد و به ارائه توصیه های لازم پرداخت.
در پایان این نشست ۵ نفر از فعالان برتر خانه های قرآنی و فعالین فرهنگی شهرستان تجلیل شدند.
گفتنی است، این نشست صبح روز ۱۳ اسفند ماه سال۹۴ در سالن اجتماعات فرمانداری بندرترکمن برگزار شد.

انتهای پیام/

دسته‌بندی: 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.