پ

به گزارش تلاوت از لرستان، به همت مدیران جلسات خانگی آموزش قرآن کریم شهرستان بروجرد، نشست آشنایی با موضوع جهاد تبیین برای قرآن آموزان و شرکت کنندگان در این جلسات برگزار می شود.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر افزود: جهاد تبیین، یکی از نیازهای اصلی امروز انقلاب اسلامی است که در اتفاقات اخیر، خلأ آن به شدت احساس شده است و می طلبد سربازان ولایت در این خصوص به امر ولی بیشتر اهتمام ورزیده و این واجب بسیار ارزشمند و مهم را در مقابله با پروپاگاندا و تبلیغات ضد دینی و ضد ارزشی غرب، به نحو احسن انجام دهند.

حسینی افزود: به همین منظور، جلسه جهاد تبیین و روشنگری توسط خانم عبدی در جلسه آموزش قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان بروجرد برگزار شد.

وی گفت: در این برنامه، ضمن روشنگری و اشاره به تبلیغات بی اساس دشمن، حاضرین به بالا بردن سواد رسانه ای و قبول نکردن هر خبری که از هر منبعی به ویژه در فضای مجازی می شنوند توصیه شدند.

گفتنی است، جلسه آموزش قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) با مدیریت خانم عبدی در بلوار دکتر شهیدی روزهای دوشنبه و چهارشنبه به صورت هفتگی و در طول سال برگزار است و در آن برنامه های مختلف آموزش قرآن کریم، قرائت ادعیه مأثوره، نماز امام زمان(عج)، سخنرانی، مداحی برگزار می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.